Nezařazené

Šárka Kloučková

Opravdu bude na hypotéku nutný plat 75 tisíc?

Není to tak dlouho, co jsem se novinářům svěřila s poznatkem ze své praxe, že rekordně nízké úrokové sazby mají i jeden dříve nemyslitelný dopad: na hypotéky dosáhli i učitelé a prodavačky. Ta doba zřejmě končí.

9.6.2017 v 10:17 | Karma článku: 24.63 | Přečteno: 5413 | Diskuse

Šárka Kloučková

Přemožitelná síla hnusoty

Vrátila jsem se od sestry z Kanady. Návrat provázela rozporuplná nálada. Prala se ve mně potřeba přenést to dobré, co jsem z lidí tam cítila, s pocitem, že je to zbytečné. Začala jsem to řešit po svém.

6.3.2017 v 14:16 | Karma článku: 17.36 | Přečteno: 1817 | Diskuse

Šárka Kloučková

Mé svátky v Calgary

Svátky v Calgary byly nádherné. Radost z toho, že jsme se sestrou zase spolu, a permanentně skvělá nálada Kanaďanů způsobily, že pro mě byly letošní Vánoce stejně nezapomenutelné, jako když jsem v šestnácti dostala novou kytaru.

28.12.2016 v 9:15 | Karma článku: 19.37 | Přečteno: 698 | Diskuse

Šárka Kloučková

Máte rádi zubaře?

Máte rádi zubaře? Ještě nedávno bych bez váhání vyhrkla, že já jsem s nimi v pohodě. Nikdy mi nic strašného neprovedli, jeden z nich mi dokonce před rokem vrátil úsměv čtyřmi pěknými fasetami. A tehdy jsem znejistěla.

14.12.2016 v 19:56 | Karma článku: 14.80 | Přečteno: 769 |
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2174

Za svůj dospělý život jsem už dělala leccos. A leccos jsem si přitom uvědomila. Po tom, co jsem se v listopadu 1989 a pár následujících letech angažovala ve studentském hnutí, mi naštěstí včas došlo, že politika pro mne není. Tím spíš ovšem obdivuji lidi, kteří se jí věnují a zůstali slušní. Ani velký byznys není moje parketa. I ten a jeho aktéry nicméně vidím podobně, jako politiku. Já umím prodávat a jde mi to dobře. Poslední roky prodávám byty. A snažím se to dělat stejně, jak by se podle mne měla dělat politika i byznys.